Arkent Arnavutköy Belediye Spor Türkiye Finalisti

 İzmir'de gerçekleştirilen TFF Gelişim Ligleri Türkiye Finallerinde Arkent Arnavutköy Belediye Spor U19 Takımımız adını finale yazdırdı.

İlk karşılaşmada Aydın Belediye karşılaşan takımımız 90.dakikada yediği talihsiz gol ile sahadan 0-1 mağlup ayrıldı. İkinci müsabakada Bursa Yıldırım Spor'u 2-1 ile geçen gençlerimiz son karşılaşmada güçlü rakibi İstanbulspor'u da aynı skor ile mağlup ederek finale yükseldi. 

Finalde Manisa Futbol Kulübü karşılaşacak olan gençlerimizi başarılarından dolayı tebrik ediyor, Şampiyonluk müsabakasında başarılar diliyoruz.